Много фирми залагат на удобството и доказаната ефективност на POS дисплеите да привличат интерес към техните продукти в големи търговски обекти. Ползите от добрия дизайн на POS дисплеите и ефекта им върху потребителите са неоспорими.
Ако имате продукти, които искате да се продават повече в големите търговски обекти, трябва да обърнете внимание на добре направени POS дисплеи. Тях може да поръчате винаги от Dimeko. Изработени от най-качествени материали, дисплеите на фирмата са издръжливи и идват в огромно разнообразие на дизайни.
Освен да си осигурите добри POS дисплеи, трябва да бъдете отговорни и за тяхното най-ефективно използване. Ето за какво трябва да внимавате:
Дизайна на дисплея не отговаря на сезона
POS дисплеите трябва да отговарят на сезона, по време на който са изложени. За щастие, разнообразието от възможни дизайни позволява това да се случи на 100%. Например, ако излагате летни продукти, най-добре цветовата гама да е светла и да изобразява летни теми, като море и слънце. Ако излагате продукти на дисплеи през зимата, съчетайте цветовете с коледните и новогодишни празници. Не забравяйте, че дисплеите може да бъдат и тематични и спрямо други големи празници.
Твърде голям или твърде малък дисплей
Много фирми правят честата грешка да не съобразят размера на POS дисплея с мястото, на което ще бъде изложен той. Някои магазини използват по-малки дисплеи, в които случаи е необходимо да се съобразите с това и да коригирате размера на вашия дисплей. За по-големи търговски обекти, където мястото е в изобилие, дисплеите трябва да бъдат по-големи за да може да привличат внимание по-лесно. Винаги трябва да се стремите да балансирате размера на дисплея спрямо мястото, на което се поставя той.
Дисплеят не се поддържа
Колкото и качествен да е един POS дисплей, с времето той се износва и замърсява. Ако дисплеят не се поддържа в изряден вид в търговския обект, ефекта от него ще бъде по-малък. Нужно е дисплеят да се почиства и да се следи за неговата амортизация. Ако част от него се повреди, ще трябва той да се смени с нов.
Дисплеят не се зарежда лесно
Друга често срещана грешка е да не приготвите достатъчно продукти, с които дисплеят да бъде зареждан. Ако дисплеят върши работа, това означава, че потребителите ще купуват продукти от него. А щом това е така, трябва да осигурите достатъчно наличност в търговските обекти, така че дисплеят да не остава празен. Празните дисплеи не правят добро впечатление.
Дизайнът е от значение
В днешно време технологията за създаване на POS дисплеи позволява доста креативна свобода. Затова е добре да се възползвате от нея и да създадете дисплей с интересен дизайн и форма. Не е нужно да се фокусирате само върху стандартните форми, а да помислите за нещо оригинално, което ще впечатли потребителите и ще ги накара да се спрат пред изложените продукти.
Информация върху дисплея
Освен всички други гореизброени фактори, много фирми допускат грешка и с маркетинговите послания и информация върху дисплея. Често пъти информацията е недостатъчна и не предоставя на потребителите необходимото да направят покупка. Маркетинговата комуникация на дисплея трябва да описва добавената стойност за потребителя, както и да предоставя цялата необходима информация за продукта - цена, характеристики и др. Трябва да се обърне внимание и на специалните промоции, в случай че се правят такива. Те трябва да заемат централно място на дисплея и да са правилно комуникирани.
POS дисплеите имат голямо значение за генериране на повече продажби в търговските обекти. Нужно е да се избягват основните грешки с тях, така че ефекта от тях да бъде максимизиран.