Рекламни тениски - добър или лош начин за реклама?

Рекламни тениски - добър или лош начин за реклама?

Печатането на рекламни тениски е един от бързите и лесни похвати да рекламираш компанията си. Трудното е да определиш начините, които ще донесат някаква обратна връзка или допълнителни продажби. Има безброй варианти да популяризираш една марка, бранд или пък нов продукт.

Преди да се пристъпи към изработването на партиди рекламни тениски със слоган или лого, трябва внимателно да се обмисли дали това е добър или лош начин за реклама за вашата компания, към кого ще е насочена тази реклама и какъв отзвук би имала.

За кого ще са предназначени тези тениски?

Възможно е рекламните тениски да не са предназначени за крайните на клиенти, а да са с цел да стимулират междинните звена, които продават продуктите ви. Ако предлагате някоя напитка, рекламните тениски могат да служат за облекло на персонала в заведението, където се сервира напитката ви. Това е подход с две посоки на положително въздействие:

  1. Подарявате тениски на хора, които ви популяризират продуктите и те са доволни, че пестят разходи от тениски;
  2. Напитката ви е представена визуално, като лого или бранд на всички посетители на заведението, без да се налага да печатате тениски за всички тях.

Факт е, че всеки иска да вдигне колкото се може повече шум покрай бранда си, но на ниска цена. Рекламните тениски може да са част от цялостната маркетингова рекламна стратегия на фирмата, като това е най-добрият вариант. Примерно, ако искате да спечелите младите хора и маркетингът ви е насочен към техните идоли, то тогава съвсем спокойно можете да подарите на идолите рекламна тениска с вашето лого и тяхното име (на самият певец, актьор, тн.) Те ще се зарадват, ще направят пост с вашата тениска, ще ви благодарят и съответно вашата реклама ще достигне до тяхната публика. Това е добър подход за известни личности, певици, актьори, влогъри и др.

Рекламните тениски са много добро решение и ако самата фирма спонсорира дадено събитие, участва в някоя промоционална кампания или спортно събитие. Ако всички представители на компанията ви са облечени с оригинални, рекламни тениски и има и медийно отразяване на събитието, то вие ще имате безплатна, ненатрапчива реклама. Допълнително можете да направите забавна фотосесия, която да е в такт със събитието и да я качите в социалните медии. Ако фотосесията стане наистина забавна и атрактивна, тя ще доведе повече трафик и повече потенциални клиенти.

селфи с рекламни тениски

Организирането на игра е един от по-известните методи, с които се печелят клиенти. Много често, това го наблюдаваме в социалните медии и при безалкохолните и алкохолните напитки. Усилието да събираш капачки, точки, да споделяш постове и тн. може да  бъде възнаградено с подарък рекламна тениска. Преписвайки допълнителна стойност на една обикновена тениска, като и добавяте вашето лого, може да бъде лесен начин за печелене на лоялност и симпатии от страна на таргет ауденцията ви.

От друга страна можете и да раздавате рекламни тениски на някакво събитие за представяне на нов продукт или нова услуга. За да удължите обаче живота на рекламата е хубаво да измислите и нещо допълнително, което ще накара хората, да не прибират тениските в най-дълбокият ъгъл на гардеробите си. Тоест, можете да направите игра след събитието за най-луда снимка с вашата тениска или най-оригинално селфи. Така ще имате 2 кампании с един рекламен материал, тоест по-малко разходи.

За кого не са предназначени рекламните тениски?

Има някои браншове в които да се използват рекламни тениски, не е най-доброто решение. Ако създавате облекла и се занимавате с конфекция, то изработването на рекламни тениски изобщо не е за вас. Няма смисъл да популяризирате бранда си с тениски, като вие вече сте създали някакви дрехи, които би трябвало сами да са символ на вашето име. Помислете за брандиране на самите ви дрехи или някакъв друг начин за реклама.

Медицинският сектор също не е много удачен за този тип реклама. Не е тайна, че търговските представители на лекарства правят някакви малки, насърчителни подаръци на лекарите, за да предписват по-често техните лекарства. Не е удачно обаче, лекарите да носят рекламни тениски на някое лекарство, защото пациентите биха ги приели, като предубедени и недостатъчно обективни в преценката им за най-подходящ избор на лечение.

рейтинг: 5 (1 глас)
, обновено на 11/07/2019
автор: Note.bg