SmartSoft Invoice Scanning или как да улесните работата с фактури?

SmartSoft Invoice Scanning или как да улесните работата с фактури?

Счетоводството е сложна материя и когато се налага да се водят архиви то това изисква много работа, внимание от страна на служителите и коректно съхраняване според изискванията на българското законодателство. Разбира се, че съвремените високи технологии са в състояние да ви осигурят оптимизиране на процеса и гарантиране на качествено провеждане на процесите, които касаят всякакви счетоводни операции. Смарт Софт е партньорът, на който си струва да се доверите що се отнася именно до сканиране, импортиране, архивиране на фактури по зададени критерии.

Ползи от интергиране на SmartSoft Invoice Scanning

Има не малко софтуерни продукти, които можете да вземете под внимание що се отнася до осигуряването на отлични условия и правилен подход за работа с документи. Това, което трябва да знаете по отношение на преимуществата, които са характерни за SmartSoft Invoice Scanning е, че този софтуер ви позволява неограничен достъп до съхранената информация както и по отношение на лесно търсене на необходимите документи.

Главните причини да инвестирате в този продукт се отнасят до:

  • Сканиране;
  • Интегриране на електронни фактури;
  • Извличане на ключова информация;
  • Класифициране на данни по избрани параметри и критерии;
  • Спестяване на време и усилия;
  • Нулев процент грешки.

Няма как при използването на този интелигентен софтуер да не осъзнаете неговите предимства. Все повече счетоводни компании както и адвминистративни отдели в различни бизнес сфери разчитат на Смарт Софт като партньор, който предоставя най-добрите решения за оптимизиране на трудовите процеси. Изключително сигрни, надеждни и достъпни продукти, които успяват да се впишат адекватно независимо от сферата, в която се развивате са на ваше разположение.

Процесът

Ако до сега сте сканирали, наименовали файловете и съхранявали ръчно в различни папки накомпютъра си то сега този процес е максимално автоматизиран. Продукти SmartSoft Invoice Scanning разпознава символите и автоматично импортира файловете ана правилното място. А това е изключително важно за служителите, тъй като отговорността им за проследяване отпада и могат наистина да се възползват от всички процеси, които биха били в основата на реализирането на ефективност и висок коефициент на производителност.

Самите процеси на използването на софтуерния продукт включват:

  • Сканиране и импортиране;
  • Прихващане на данни;
  • Импортиране на данни;
  • Автоматизиране на процеса на съхраняване и архивиране.

Една досадна задача за много счетоводители реално отпада, тъй като този иновативен продукт с минимално човешко участие осигурява лесен контрол върху сортирането и архивирането на документите. Без риск от грешки, интелигентно разпознаване и висока точност на обработка са приоритетите,ок които си струва да се възползвате.

Сигурност, качество, бързина – ако и ие търсите това то сега е момента да се обърнете към експертите от Смарт Софт.

Вижте техните услуги (английски) тук:

  • SmartSoft Invoices – here.
  • Accounts Payable Automation by SmartSoft – here.
  • OCR Bill of Lading page – here.
  • OCR in Healthcare service – here.
  • OCR in Insurance tech – here.
  • Purchase Orders OCR – e-com – here.

Удобен интерфейс за лекота при работа

SmartSoft Invoice  представя на потребителите много удобен и достъпен за работа интерфейс. Обработването на фактурите наистина не изисква почти никакви счетоводни познания, тъй като 90 % от данните се попълват автоматично. Разбира се, че това се разглежда като много голямо удобство, благодарение на което оптимално свеждате до минимум времето за издаването на фактури и придвижването им към системата за осчетоводяване.

Смарт Софт са в готовност да ви осигурят наистина добри и интелигентни решения, които да интегрирате в ежедневната си работа. По този начин не просто превръщате работата в удоволствие, но спестявате страшно много ръчен труд, усилия и най-важното е, че се елиминират всякакви грешки.

Сега безпроблемно можете да обработвате няколко фактури едновременно, да издавате такива от различни ваши фирми, да изпращате към контрагенти, за които същите са предназначени. Де факто с няколко клика извършвате отговорни дейсвия, които не налагат часове работа. При некоректни данни или компрометирани такива системата автоматично сигнализира за проблем, който изисква вниманието ви, което от своя страна прави невъзможно допускането на грешки.

няма гласове
, обновено на 07/03/2025
автор: Note.bg