Вижте как да създадете интересен и полезен блог за лидерство

Вижте как да създадете интересен и полезен блог за лидерство

Лидерското ръководство може да приеме много форми - статии, бележки, основни презентации на PowerPoint и други. Една от най-големите тенденции в света сега е поддържането на блог, като http://dyaksov.com/ например. Публикациите в блог могат да подчертаят вашата гледна точка в кратък, лесен за усвояване формат, като се използват връзки за насочване на читателите към по-подробна информация на вашия уебсайт.

Ето пет полезни съвета за създаване на завладяващи публикации в блог за лидерство.

Бъдете кратки

Публикациите в блога трябва лесно да се четат само за няколко минути - и те трябва да бъдат достатъчно кратки, за да се усвояват дори и чрез мобилен телефон, без да натоварват окото. Препоръчителните публикации обикновено са в целевия диапазон от 300 до 600 думи. Ако имате дълга, сложна или много подробна тема, разделете я на няколко части. Накарайте вашата маркетингова агенция да създаде поредица от публикации, за да разкажете цялата история.

Включете коментар от експерт

Ръководителите и други експерти по темата - като тези в индустрията или маркетинга - са източници на нови знания и често желаят да бъдат известни като вдъхновяващи лидери. А едно 30-минутно интервю по телефон или Скайп може да предостави гледна точка и данни, от които вашата публикация ще се нуждае. Повярвайте, читателите ще оценят вашия труд и времето, което сте отделили.

Бъдете адаптивни

Нямате наличен експерт по темата? Няма проблем. Имате ли статия, която е с добро съдържание, но е твърде дълга? Имате ли невероятно проучване, което не получава достатъчно внимание? Пак няма проблем. Това са само няколко примера за търсене на съдържание за лидерство, което може да бъде променено, повторно използвано или рециклирано в блог или серия от публикации. Винаги има какво да направите с наличния материал, дори да не е точно това, на което сте се надявали.

Давайте връзка към по-дълбоко и по-богато съдържание

Не е нужно да публикувате всички свои най-нови идеи в публикацията в блога - всъщност това, което искате, е читателите да бъдат заинтригувани достатъчно, за да научат повече. Дайте им акценти или няколко примера, но оставете малко допълнително съдържание достъпно чрез връзки към други ваши уебсайтове.

Търгувайте

Мислете творчески за това къде да публикувате. В идеалния случай можете да го публикувате във вътрешни и външни блогове. Обмислете търговски публикации или блогове на клиенти в допълнение към блоговете на вашата компания или отдел.

И не забравяйте, че публикациите в блоговете са универсален, рентабилен начин да покажете идеите и таланта на вашата компания.

А ето и няколко блогъри, които да следите през 2019 г., за да ставате все по-успешни във всяко свое начинание.

Ерик Джейкъбсън

е опитен лидер, стратегически планиращ, маркетингов и нестопански бизнес партньор, който в свободното си време се радва на блогове. Уебсайтът му предлага бързи и прости съвети и техники за лидери и мениджъри относно управлението и комуникацията.

Дан Маккарти

е експерт в развитието на лидерството и управлението. Повече от 20 години Дан помага на организации, шефове и амбициозни лидери да подобрят и оптимизират своите мениджърски възможности. Блогът му предлага мнения и информация за лидерството и развитието на лидерството както от самия него, така и от най-успелите лица в неговата мрежа.

Ади Гаскел

показва на търговските организации как последните новини, изследвания и тенденции влияят на работното място днес. Ади редовно публикува във Forbes, HuffPost, BBC и LSE Business Review, а неговият блог обхваща области на технологиите, иновациите и сътрудничеството.

Кен Бланчард 

е доктор на науките е съосновател на The Ken Blanchard Companies, награждаван многократно, известен оратор и консултант и автор или съавтор на повече от 65 книги, продадени общо в над 22 милиона копия. Голямото желание на Кен е да превърне всеки бизнесмен в лидер и за тази си цел той споделя своите вдъхновяващи прозрения в своя блог.

Джеси Лин Стоунър

е бизнес консултант, треньор, бивш изпълнителен директор и автор на бестселъри. Тя работи в тясно сътрудничество с лидери повече от 30 години, помагайки им да създадат съвместни организации, които оказват мощно и положително въздействие върху света. Джеси беше призната от Американската асоциация за мениджмънт като един от „Най-добрите лидери, които трябва да следите през 2015 г.“ Блогът й се фокусира специално върху подпомагането на лидерите да създадат завладяваща визия за своите служители.

Това са нашите препоръки за водене на лидерски блог и хора в бранша, които да следите! А какво би ви накарало да следите редовно един блог за лидерство?

рейтинг: 5 (1 глас)
, обновено на 12/09/2019
автор: Note.bg