За да впечатлим - продуктова фотография

За да впечатлим - продуктова фотография

Когато създадете вашия електронен магазин, веднага пред вас се изправя въпроса: ”Как да впечатлите клиентите си така, че те да останат на страниците на магазина ви и да пазаруват от него?”

Ако сте разгледали магазините на конкуренцията, най-вероятно ви е направило впечатление, че те разчитат основно на продуктовата фотография, за да привлекат повече клиенти.
И са напълно прави. Защото една професионално направена снимка на продукт е по-силна от хиляда думи и може да направи един на пръв поглед обикновен продукт в желана и купувана стока.

Как да впечатлите потребителите си продуктова фотография?

Ако наистина сега започвате работа в онлайн търговията е напълно възможно да нямате средства, с които да наемете специалисти по продуктова фотография. И тогава ви остава да се опитате сами да направите възможно най-добрите снимки на продуктите си, така че те да впечатляват потребителите ви.

За да ви помогнем, помолихме едно от най-добрите професионални студия по продуктова фотография PhotoPro да споделят няколко основни съвета, с които да се опитате да направите прилични снимки.

Внимавайте за мащаба

Когато снимате продуктова фотография, винаги използвайте мащаб, за да покажете на потребителя реалните размери на продукта. Опитайте се да снимате продукта така, че клиентът да може да се ориентира правилно колко е голям. Имате ли възможност, поставете до продукта предмет, който е познат на потребителя от ежедневието му. Така той по-лесно може да се ориентира в реалните размери на продукта.

Изберете правилно светлината

Светлината е важна за всеки тип фотография. Ключът при продуктовата фотография обаче не е светлината да е драматична, а напротив. Когато снимате продукти, използвайте повече мека светлина, защото меката и равномерна светлина е залог за добро въздействие.

Използвайте фон, който няма да отвлича вниманието

Правилното цветово представяне на артикула също е много важно. При продуктовата фотография обикновено се използва бял фон. Белият фон е предпочитан, тъй като той позволява на потребителя да се съсредоточи изцяло върху продукта без нищо да го разсейва.

Направете повече снимки, отколкото са ви необходими

Снимайте продукта от различни ъгли и позиции, за да можете по-късно да изберете най-добрите и подходящи за качване в сайта снимки. Не забравяйте и че клиентите обикновено искат да могат да видят продукта от различни ъгли, за да могат да го разгледат по-добре.

Използвайте специален софтуер, за да коригирате и ретуширате снимките

Преди да качите снимките задължително трябва да ги разгледате отново и да ги ретуширате и редактирате. В момента може да се открие доста безплатен софтуер с отворен код, който можете да използвате, за да направите снимките на вашите продукти въздействащи за крайния потребител.

Продуктовата фотография не е нито лесна, нито евтина задача. Разбира се, винаги можете да се пробвате сами. Дали ще се справите… това е съвсем друг въпрос.

Ако обаче не ви се рискува и искате снимките да са наистина въздействащи и привличащи вниманието, нашият съвет е да потърсите услугите на професионални студия по продуктова фотография като PhotoPro.bg.
Безспорно, ще се наложи да направите определен разход, но наемайки професионални фотографи ще избегнете притесненията и нервите и ще сте спокойни, че снимките на продуктите ви ще са направени с професионализъм и според всички изисквания на продуктовата фотография.

рейтинг: 5 (1 глас)
, обновено на 22/04/2020
автор: Note.bg