Мъж влиза в бар / ресторант / хотел / автосервиз. Вероятно го е намерил онлайн. Това е така, защото днешните потребители, 80% според Google, разчитат повече на мрежата, за да намерят и избират местни фирмии заведения.
И така, как да сте сигурни, че тези потребители намират и избират вашия местен бизнес? Чрез използване на комбинация от тези четири стратегии за страхотен дигитален маркетинг: реклама затърсене, уебсайт, оптимизация за търсачки (search engine optimization, SEO) и социални медии. Ето 30 съвета, подбрани за вас специално от https://seomax.bg/ , които ще ви помогнат във вашите стратегии за дигитален маркетинг.
Съвети за реклама за търсене
1. Определете и следвайте правилата на рекламите в мрежата за търсене на Bing, Yahoo! и Google, преди да стартирате кампанията си, тъй като всички те имат малко по-различни формати.
2. Оптимизирайте URL адреса, показван в рекламата ви за търсене, така че да е от значение за продукта или услугата, която рекламирате.
3. Включете целевите ключови думи в заглавията си и копирайте. Не спирайте да се фокусирате върху ключовите думи, за които оферирате, за да увеличите шанса за показване на рекламата ви при тези условия.
4. Напишете силни призиви за действие в рекламите си в мрежата, които директно посочват това, което искате потребителите да направят. Например „Свържете се за безплатна консултация“ или „Вземете 50% отстъпка“.
5. Когато използвате разширение за кликване за обаждане, помислете за използване на проследяващ номер, за да можете да идентифицирате и измерите кои ваши реклами в мрежата се представят най-добре.
6. Не харчете пари за текстови рекламни символи за името на бизнеса си. Текстът вече трябва да е в оптимизирания ви URL адрес.
7. Използвайте caps lock само на първата буква от основните думи в рекламата си.
8. Трябва ли да използвате правилни препинателни знаци в текстовите реклами? Да! Просто има смисъл да го правите, не е трудно да се досетите защо.
9. Използването на търговски марки в копие на текстови реклами е табу, освен ако, разбира се, не ги притежавате. Можете обаче да ги оферирате само при условия, подходящи за вашия бизнес.
10. ДУААБХВ... Не използвайте неизвестни съкращения! Въпреки че може да предизвика интереса на няколко потребители, колко души реално биха отворили такава реклама?
Съвети за уебсайтове
11. Ако не сте обновявали уебсайта си от 2010 г., направете го сега. Чистият, модерен дизайн е от ключово значение в дигиталния маркетинг, плюс това той гарантира, че отговаряте на най-добрите практики и уеб стандарти днес.
12. Направете уебсайта си мобилен! Резултатите от проучване на търсенето показват, че близо 80% от търсенията чрез локални мобилни устройства завършват с покупка. Това е голяма аудитория, която не бива да пренебрегвате.
13. Попълнете точно метаданните на вашия сайт (тагове, описания, altтекст и т.н.). Ако не го направите, това може да повлияе негативно на видимостта ви в мрежата.
14. Бизнес блогът е печелившо допълнение към вашия уебсайт.
15. За да стигнат до васместните потребители, трябва да оптимизирате вашия сайт с информация като адрес и географски насочени ключови думи.
Оптимизация за търсачки
16. Да имате бизнес блог е безполезно, ако не създавате и популяризирате редовно оригинално съдържание, което да ви помогне да докажете релевантност и следователно да се класирате в търсачките.
17. Активирайте бутоните за споделяне в своя блог, така че читателите да могат лесно да публикуват вашето съдържание на техните страници в социалните медии и да привличат посетителите към вашия уебсайт.
18. Оптимизирайте страницата си в Google Local, за да помогнете името на бизнеса, телефонния номер, местоположението си и дори работните часове да се показват в Google Maps и местните резултати от търсенето с Google.
19. Подобно на Google Local, Yelp е платформа за завършване и публикуване на информация за вашия бизнес. По-важното е, че помага за захранване на Apple Maps с резултати от местния бизнес.
20. Включете копия на географски ключови думи, като вашия град, квартал и пощенски кодове, във вашия уебсайт, блог и дори социални медии, за да се показват в резултатите от търсенето притези условия.
19. Не популяризирайте публикации в блоговете само веднъж. Пренасочете ги като ангажиращи изображения, цитати или въпроси, за да генерирате допълнителни виждания, споделяния и ангажираност стемата.
21. Получаването на връзки от влиятелни лица и други свързани с индустрията уебсайтове, които вече са създали достоверност, са чудесни начини за изграждането на вашия собствен авторитет и за привличане на повече посещения на вашия сайт.
23. Активирайте Google Autorship, за да помогнете за изграждането на вашата лична марка. Когато се утвърдите като експерт по въпросите,за които пишете,можете да споделяте собствено съдържание, да генерирате повече шервания.
22. Тъй като положителните отзиви се класират в резултатите от търсачките, генерирайте положителни отзиви с висок рейтинг, за да убедите потребителите да изберат вашия бизнес.
26. След като получите положителни отзиви, популяризирайте ги на вашия уебсайт и страници в социалните медии, така че потребителите, които търсят информация за бизнеса ви, да видят страхотните неща, които другите казват за вашата марка.
25. Изображенията могат да помогнат за продажбата на вашия продукти също така се класират по-високо в търсачките. Не именувайте изображенията си само с„photo.jpg“, а го правете по-описателно, добавете alt текст или надписи на уебсайта си, за да помогнете на изображенията да се показват в резултатите от търсенето.
Социални медии
27. Помислете и прегледайте отново, преди да направите публикация или коментар в социалните медии.
28. Тъй като вашите служители също представляват вашата марка, както лично, така и онлайн, прилагайте политика за социални медии, която поне им позволява да споделят вътрешна информация.
29. Преди да използвате някой тенденциозен хаштаг, уверете се, че знаете произхода му.
30. Харесва ви или не, споделяйте марката си в социалните медии колкото се може по-често.
Пожелаваме ви успех!